TALLERS DE RÀDIO i TELEVISIÓ A LA UVic

L’alumnat de la matèria de Cultura Audiovisual de 2n de batxillerat va assistir, dimecres 15 de gener, a dos tallers molt especials que els van semblar de gran interès: un taller de ràdio i un de televisió.

Els tallers, impartits a la Facultat de Comunicació Audiovisual de la Universitat de Vic (UVic), estaven pensats per fer participar tots els alumnes, que es van beneficiar d’una activitat dinàmica, d’uns materials i recursos d’alt nivell i d’uns professionals experimentats i amb molt bona predisposició per treballar amb ells. Amb tots aquest elements, la resposta de l’alumnat va ser excel·lent.

El taller de ràdio, realitzat al mateix estudi des d’on emet la ràdio de la UVic (la universitat té ràdio pròpia), consistia en enregistrar un capítol de ficció radiofònica. La qualitat de les interpretacions dels nostres alumnes sumades als efectes sonors donaven una gran consistència al resultat final.

El taller de televisió es feia en el plató equipat amb tres càmeres i dirigit des d’una reggie de realització multicàmera que va fer les delícies dels alumnes. En aquest cas, es tractava d’interpretar una escena de la coneguda sitcom «Plats Bruts» i escollir al moment quines decisions visuals eren les més adients. No cal dir que també fou un èxit.

En definitiva, uns tallers molt fructífers que de ben segur van deixar poderoses llavors en els neguits de l’alumnat.

Mostra del Taller de Televisió, aquí
Mostra del Taller de Ràdio, aquí
Enllaç a la notícia al web d’Arts Escèniques, aquí