TALLERS DE DISSENY I PRODUCCIÓ SONORA

El divendres passat els alumnes de les optatives de pràctica musical de primer i segon de batxillerat d’arts escèniques van poder assistir a dos tallers de so. Un va ser de disseny sonor on van crear els sons per a seqüències de pel·lícules i van poder experimentar i comprovar la importància dels efectes de so en les produccions audiovisuals.

L’altre va ser de producció sonora i en menys d’una hora les alumnes de segon van fer una petita producció musical entre totes que va sorgir de forma molt espontània i on algunes de les persones del grup van fer creacions al moment.

Els resultats els podeu veure en aquests dos arxius adjunts. Són petites mostres perquè la durada dels tallers va ser d’una hora. Tot i ser curt va ser molt ben aprofitat.

En el vídeo tots els efectes sonors van ser creats pels alumnes de 1r de batxillerat amb material de l’aula. L’àudio que teniu a continuació és el remix que van fer els alumnes de 2n de batxillerat.