TALLER DE TEATRE (1r batx. Arts Escèniques)

El alumnes de 1r de batxillerat d’Arts Escèniques van fer un tastet de teatre, dimarts 15 de febrer, gràcies al taller impartit per Ferran Joanmiquel del Centre de Formació Teatral “El Galliner” de Girona. Aquesta activitat pedagògica els ha servit per aprendre alguns dels principis bàsics del fet d’actuar: la pèrdua de la vergonya, la importància del cos i de la veu, la presència escènica, el joc dramàtic, la improvisació, la creativitat personal, etc.

A primer de batxillerat, els alumnes no cursen cap assignatura específica de teatre, ja que estudien, sobretot, música i dansa. Per tant, el taller els ha servit per preparar i començar a conèixer l’assignatura de “Teatre i Arts escèniques” que alguns alumnes cursaran a 2n de batxillerat.