SORTIDA CULTURAL I EDUCATIVA A LONDRES

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO ha participat per primera vegada, del 21 al 25 de maig, en una sortida educativa a la ciutat de Londres amb l’institut Islington Arts and Media School (IAMS).

Una vegada a Londres, vam arribar a l’alberg, situat en una zona molt animada però segura i a escassos dos minuts caminant de Hyde Park, l’espai verd més gran de la ciutat. Des de l’alberg, ens desplaçàvem cada dia a fer les diferents visites i activitats previstes durant la nostra estada i, així, vam visitar l’IAMS, vam recórrer les zones més emblemàtiques de la ciutat com Camden Town, The Globe Theatre de Shakespeare, el Big Ben (en obres), vam poder veure Londres des de les altures, vam submergir-nos en la cultura xinesa a Chinatown i, fins i tot, vam participar de les diferents animacions teatrals al carrer. No vam parar ni un minut!!

En línies generals, pensem que els nostres alumnes s’ho han passat molt bé, sobretot perquè com més d’un ens va dir, es volien quedar a viure a Londres.

Com hem dit abans, tenim la il·lusió de consolidar aquest projecte i de procurar que el proper curs tot funcioni molt millor. Amb l’ajuda del nostres alumnes, del professorat i, sobretot, de les famílies, segur que ho aconseguim.

Moltes gràcies a tots!!