SETMANA DE LA CIÈNCIA – 2n ESO

El passat mes de novembre vam celebrar la Setmana de la Ciència, i els alumnes de 2n d’ESO van treballar en l’exposició virtual Científiques Catalanes 2.0. L’objectiu de l’exposició és posar de manifest el paper fonamental de la dona en l’avanç de la ciència en la societat, tot destacant algunes científiques del nostre entorn més proper, el territori català.

Posteriorment, el Grup de Perspectiva de Gènere de l’ACCC (Associació Catalana de Comunicació Científica) va crear un joc en línia per tal de donar suport a l’exposició Científiques Catalanes 2.0. A través d’aquest itinerari gamificat, l’alumnat de 2n d’ESO va anar resolent problemes i responent preguntes basades en els panells de l’exposició.

Podeu accedir a l’exposició i al joc en els següents enllaços:

Després de fer un tomb per l’exposició virtual i de realitzar el joc, els alumnes van treballar en l’elaboració d’un pòster digital per a cadascuna de les científiques catalanes. A continuació en podeu veure alguns: