RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR DE L’INSTITUT

Tal com indica la resolució ENS/2232/2018, el passat dilluns 5 de novembre es va iniciar el procés electoral per renovar una part dels membres del Consell Escolar del centre. En aquesta convocatòria calia renovar 3 representants del sector Professorat, 2 representants del sector Alumnat, 1 representant del sector Pares/Mares i el/la representant del PAS.

Els nous membres escollits per formar part del Consell Escolar són: Pol Torrente Amat i Nicolás García-Nieto Arroyo (sector alumnat), Coia Pruna Horra (sector Pares i Mares), Mariona Lloveras Llavina, Francesc Garófano Montoro i Penèlope Albero Ferrer (sector Professorat) i Mercè Amor Arias (PAS).

El Consell Escolar del centre està representat per 19 membres de la comunitat educativa: 3 representants de l’alumnat, 3 representants de pares i mares, 1 representant de l’AMPA, 1 representant del PAS (personal d’administració i serveis), 1 representant del PAE (personal d’atenció educativa), 6 representants del professorat, 1 representant de l’Ajuntament, el cap d’estudis, el secretari i el director del centre, que n’exerceix la presidència.