Prou! A LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Prou! Prou! Prou! Fins a tres vegades es diu prou a la violència de gènere. En motiu del dia mundial contra la violència de gènere, el passat 25 de novembre, un nodrit grup format per 18 actrius i tres actors, alumnes de batxillerat d’Arts Escèniques, van participar ens els actes organitzats per l’Ajuntament de Canet de Mar amb una actuació a la Riera Sant Domènech. Les actrius i actors (aquí feien de dolents) van posar-se en la pell de les locutores d’un programa de ràdio que denuncia tants i tants casos de violència de gènere. Les trucades externes, testimonis excepcionals, en primera persona, van relatar situacions duríssimes, vam escoltar la veu de mares coratge i a heroïnes sofertes; de lluitadores incansables.

L’espectacle va ser estrenat a mode de première teatral en el “Petit Odeon” del dia 20 de novembre davant d’un nombrós i entusiasta auditori.

Si voleu veure totes les fotos de l’acte, cliqueu aquí.