Premiats dos alumnes de 4t d’ESO en un concurs de l’empresa HP

Els alumnes Yaiza Carmona i Ruben Asensio, de 4t d’ESO, han estat premiats, cadascun d’ells, amb una impressora fotogràfica portàtil HP Sprocket photo printer, valorada en uns 130 €. La Yaiza Carmona ha guanyat un concurs d’Instagram organitzat per l’empresa Hewlett Packard en la primera edició del Youth Mobile Festival Barcelona (YoMo Barcelona), en paral·lel amb el Mobile World Congress, al qual van assistir, el proppassat 2 de març, un grup d’alumnes de 3r i 4t d’ESO de Tecnologia del nostre institut. I, en Ruben Asensio, ha estat un dels tres guanyadors del concurs HP-YoMo que es va celebrar al mateix estand de la Fira de Montjuïc. Al YoMo Barcelona hi van assistir prop de 20.000 estudiants de tota Espanya.