PLA STEMcat i PROJECTE PILOT T’STEAM-UPC

Alumnes de 4t d’ESO dels itineraris de Tecnologia i Informàtica van participar, dijous 5/4/2018, en una sessió-taller del Pla STEMcat (disciplines STEM: Science, Technology, Engineering and Maths) d’impuls de les vocacions tecnològiques i del Programa T’STEAM de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a càrrec de professorat i alumnat de la pròpia universitat.

T’STEAM és un programa pilot de mentoria adreçat a noies de secundària on les estudiantes de la UPC són mentores de noies de 4t d’ESO interessades en la tecnologia.

Objectius específics de T’STEAM:

1. Incentivar l’interès de les alumnes de secundària i batxillerat en l’enginyeria i la tecnologia.
  2. Fer experimentar la vida universitària UPC a les mentoritzades.
  3. Assessorar en l’elecció d’estudis UPC a les mentoritzades.
  4. Aprofitar experiències de les dones que ja estudien a la UPC.
  5. Facilitar activitats en xarxa de dones constituïda per les alumnes de secundària i batxillerat, les estudiantes UPC, professorat UPC i ESO i persones que participen en d’altres iniciatives existents a la UPC o externes.