MOSTRA ITINERANT D’ARTS ESCÈNIQUES A L’INSTITUT

Sant Valentí ens va enamorar amb una vetllada artística fascinant, el passat 14 de febrer,. Les aules, vestíbul, pati, passadissos i soterrani de l’institut van convertir-se en escenaris improvisats on els nostres ballarins i ballarines, actors i actrius, músics i intèrprets van emocionar, delectar, van fer riure, van excitar i estimular un públic atent que anava canviant d’espais per veure aquesta Mostra Itinerant d’Arts Escèniques. Música, dansa i teatre, tot en una vetllada màgica.

Van ser més de 150 persones, distribuïdes en tres grups, les que van passejar-se en aquesta aventura artística i van obsequiar les actuacions amb forts aplaudiments. El públic és sobirà. L’audiència sempre és la millor crítica, i aquesta ha estat bona i molt positiva.

Es van muntar tres torns de públic simultàniament. Cada quart d’hora hi havia un canvi d’espai i un canvi d’espectacle, de manera que es van poder veure dos espais teatrals, dos de dansa i dos de música. El públic va aprofitar per fer un tour turístic per tot l’Institut, talment com si es tractés d’una jornada de portes obertes.

L’assistència va ser massiva i tothom va quedar molt satisfet del nivell, organització, diversitat d’espectacles i energia i alegria dels alumnes que van participar.

Ha estat la primera edició, i creiem que serà la primera de moltes, perquè l’experiència ha estat molt ben acollida per tothom: alumnes, institut i famílies. Visca les arts escèniques!