LA GRAN FESTASSA “ELS 25 DE L’INS!”

Alumnat i professorat del centre vàrem celebrar, el proppassat divendres 18 de maig, la gran festassa “Els 25 de l’INS!”, en el marc de la programació d’activitats previstes per a aquest curs per commemorar els 25 anys de l’Institut.

L’alumnat del batxillerat d’Arts Escèniques, aprofitant la col·laboració anual que fan amb Comediants, van organitzar una gran rua espectacle amb diverses actuacions al llarg del recorregut.

Per veure més fotos de la gran festassa “Els 25 de l’INS!”, clica aquí.

L’espectacle, que portava per nom “Els 25 de l’INS!”, feia un repàs dels moments més transcendents de la història de l’Institut, bo i recorrent espais tan emblemàtics com Vil·la Flora, el mateix edifici del centre o la plaça Universitat. Les actuacions van comptar amb música en directe, actuacions teatrals, discursos, la creació de diversos murals i d’altres muntatges efímers (com ara un 25 gegant) i un final de festa pirotècnic.

En definitiva, una festassa amb tots els ets i uts, en consonància amb el que ens venia de gust celebrar!

Agraïm, especialment, la participació de l’alumnat i del professorat i la col·laboració de l’Ajuntament i de Comediants.