IMPRO TEATRE MUSICAL

Divendres, 20 de novembre, l’alumnat de 2n BAT d’arts escèniques va participar en el Taller d’improvisació de teatre musical. L’envelat de Vil·la Flora es va convertir en un improvisat teatre, els nostres actors i actrius van esdevenir improvisats personatges en improvisades històries cantant i ballant improvisades coreografies al ritme de les increïbles i suggeridores peces musicals que interpretaven de forma improvisada, sobre la marxa, la Sílvia al piano i l’Eladi al Saxo.
No sé si hem repetit gaire alguna paraula, però en Rai Borrell, actor i formador professional d’impro musical des de fa 20 anys, ens va proposar un taller sense guió, sense regles, sense condicions, on només vam seguir una norma: IMPROVISAR
Vam gaudir d’un taller en què l’alumnat ha de ser, in situ, el protagonista de l’escena. També vam ser espectadors improvisats, oi tant que sí; quina sort de poder veure un bon espectacle ara que la Pandèmia  ha clausurat els teatres. Som uns privilegiats.

En Rai, micro en mà, anava dient: no hi ha temps, ja, fes-ho, el temps és or, no pensis, actua, som els protagonistes de l’escena. Com acabarà la història? No ho sabem, haurem d’improvisar.

Tallers com aquest ens recorden la sort i privilegi que té el nostre institut d’oferir un batxillerat d’arts escèniques.
Xssssst, silenci, que comença l’espectacle.