EXITOSA JORNADA DE ROBÒTICA I PROGRAMACIÓ #Roboresme2018

Un total de 27 alumnes d’ESO i de 1r de batxillerat de l’Institut han participat activament en la “5a Jornada de Robòtica i Programació de l’Alt Maresme#roboresme2018, celebrada a Tordera el proppassat 23 de maig. El nostre alumnat ha presentat una àmplia i diversa mostra de projectes tecnològics de robòtica i programació, de gran nivell i qualitat: disseny d’una plataforma de reptes per a robots LEGO, bastó electrònic intel·ligent per a cecs, Smart Classroom (il·luminació eficient intel·ligent), robot que resol el cub de Rubik, detector d’obstacles intel·ligent per a cecs, videojoc Mario Bross amb Scratch&MakeyMakey, Playing Booling, videojoc Snake amb Processing i diverses Apps per a dispositius mòbils.

Per veure més fotos de la jornada #roboresme2018, clica aquí.

En el #roboresme2018 han participat més de 400 alumnes de primària i secundària de 13 centres educatius de l’Alt Maresme. La jornada ha consistit, bàsicament, en la presentació dels projectes per part de l’alumnat, en una xerrada sobres els reptes de la robòtica a càrrec de Josep Fernández, degà de la FIB-UPC (Facultat d’Informàtica de Barcelona), i en una fira de projectes.

Presentació dels projectes: