ÈXIT AL LICEU DE BARCELONA

El passat 17 de desembre l’alumnat de primer d’ESO va viure un dels moments més màgics d’aquest Nadal: Els Somnis de sorra amb música d’Albert Guinovart.

Un espectacle, organitzat pel Liceu de Barcelona, que ha fet possible que els nostres alumnes  de Música puguin apropar-se a l’esperit nadalenc. Tot gràcies a la música del gran Albert Guinovart i amb el cèlebre Conte de Nadal de Charles Dickens.
Encara no sabem com, però els fantasmes del Nadal del passat, del present i del futur han aconseguit estovar el cor endurit de l’usurer Scrooge.
Al concert han participat el Cor Infantil Amics de la Unió juntament amb l’Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu. Cal destacar que ha sigut un concert molt especial il·lustrat amb la poesia de la sorra.
Us afegim fotos de la Plaça Universitat de Canet d’on vam sortir, del tren (que curiosament anava pràcticament buit), de l’estona que vam esmorzar a la Plaça Catalunya i de dins del Liceu.
Com sempre, MÚSICA, CULTURA I BONES FESTES…
Departament de Música.