EUROPE CODE WEEK 2018

La Setmana CodeWeek, promoguda per la Unió Europea, pretén apropar la programació i l’alfabetització digital a tothom d’una manera divertida i atractiva. L’objectiu és fomentar la programació als diferents països de la Unió Europea com a activitat que afavoreix la resolució de problemes, la creativitat i el pensament estructurat.

Tots els alumnes d’ESO del nostre Institut, a través del Departament de Tecnologies, participen en aquesta iniciativa a nivell europeu organitzant activitats relacionades amb la programació i la robòtica durant aquest mes d’octubre i també al llarg de tot el curs.

Durant la codeweek, tot l’alumnat d’ESO del centre ha dedicat un mínim d’una hora lectiva a programar seguint algunes de les propostes del lloc web Hour of Code:

Aquests són alguns exemples de programes realitzats per alumnes durant la CodeWeek:

> 2n d’ESO:

> 3r d’ESO: