Som centre Erasmus+!!!

Des del curs 2020-21, el grup impulsor GPL del centre hem estat treballant i fent formació per apropar el nostre institut a l’era de la internacionalització. Amb aquest objectiu, vam començar donant-nos a conèixer a través de la plataforma Etwinning i vam engegar un projecte amb un institut de Finlàndia. Després d’aquesta experiència vam decidir participar en els programes Erasmus+ i vam sol·licitar una mobilitat de formació de professorat a Helsinki, on vam tenir la sort de poder visitar i establir molt bones relacions amb una escola-institut de Helsinki, anomenada Riihikalliou , a Finlàndia.

El curs passat vam voler anar més enllà i ens vam atrevir a demanar una mobilitat d’estudiants en el marc dels projectes Erasmus+ KA122SCH. La convocatòria 2022 de la Comissió Europea apostava per programes que promoguessin la sostenibilitat, la igualtat de gènere, i la implicació de l’alumnat femení en el món de les ciències i la tecnologia. En aquesta mateixa direcció, vam sol·licitar un projecte pilot de 2 cursos escolars de duració amb l’objectiu de desplegar la metodologia STEM al nostre institut.

Amb aquest prisma en ment i amb l’assessorament i experiència d’altres centres que van apostar per programes semblants al nostre, vam sol·licitar i ens han concedit un projecte que consisteix en: una formació intensiva de professorat del nostre centre en metodologia STEM, una visita d’observació en un centre on ja s’estigui treballant en aquesta direcció i finalment la mobilitat d’alumnat a l’estranger per poder iniciar-se en aquesta manera integradora de treballar.

Tenim moltes idees, molta energia i moltes ganes de començar a treballar!!

Equip impulsor GPL