ELS ALUMNES DE BATX. FAN UNA SELECTIVITAT EXCEL·LENT

100% d’aprovats a la selectivitat! Els 62 alumnes de 2n de batxillerat que s’hi han presentat han aprovat les PAU (proves d’accés a la universitat), superant gairebé per un 1 punt la mitjana de Catalunya.

Les matèries comunes (Català, Castellà, Anglès i Història) també han obtingut una mitjana superior a la de Catalunya, així com la majoria de matèries de modalitat.

Per altra banda, cal destacar que hi ha hagut 4 alumnes que rebran la distinció de les PAU, per haver assolit una nota de 9 o superior en la fase general, en una cerimònia que tindrà lloc el dia 20 de juliol a Barcelona: la Carla Piris, en Roger Garcia, la Berta Parera i la Núria Moreno, aquesta amb una nota mitjana de 9,8, la millor de la província de Barcelona i a només a una dècima de la millor de Catalunya.