EL PLA LECTOR DE L’INSTI

Dins el ritme atrafegat de l’Institut hi ha un reducte de temps per llegir. Per tercer curs consecutiu, l’alumnat té mitja hora diària per gaudir de la lectura que més de gust els vingui: novel·les, contes, poemes, revistes, còmics… Una estona que és només per a ells.

Però en aquesta edat sovint no n’hi ha prou de reservar-los una estoneta per llegir, cal incentivar-los una mica més. És per això que el Pla Lector ve farcit de propostes per fomentar el gust per la lectura: aparadors de lectura temàtics que ens apropen llibres de la biblioteca del poble, grups de lectura en veu alta, una sala per consultar la premsa digital, petites performances en què alumnes de batxillerat irrompen a les aules per donar vida a la literatura, un concurs de fotografia… I més que n’hi haurà, perquè els delegats lectors de cada classe tenen un munt d’idees que ens fan arribar a les reunions. Tot per fomentar la lectura que ens fa créixer, ens fa més persones i més lliures.