CONCURSOS

El passat segon trimestre alguns/es alumnes de 2n i 3r d’ESO van participar en el Picalletres, un concurs destinat a l’aprenentatge de la llengua catalana produït per Antàrtida per a diferents televisions i ràdios amb la col·laboració de la Xarxa de Comunicació Local de Catalunya i el suport de l’Institut d’Estudis Catalans.

En el cas de 2n van participar-hi en el format de ràdio, i van gravar el programa a Ràdio Canet; els de 3r ho van fer en un plató de televisió del TecnoCampus de Mataró.

El concurs consisteix principalment a lletrejar paraules agrupades en diferents nivells de dificultat, i per a cadascun s’atorga una puntuació.

L’alumnat va gaudir de l’experiència, tot i els nervis del moment.

Per altra banda, alguns/es alumnes de 2n també van participar en la 43a edició del concurs de relat que va organitzar la Fundació Coca-Cola. Finalment, també cal esmentar que hi ha hagut alumnat que va participar en el Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, en la seva 17a edició.