Concurs Picalletres

Alguns/es alumnes de 2n i 3r d’ESO han participat en el concurs Pica Lletres, un projecte de La Xarxa de Comunicació Local i diverses ràdios i televisions locals, produït per Antàrtida Produccions.
El programa té dues versions, la radiofònica (2n d’ESO), i la televisiva (3r d’ESO).
Pica Lletres posa a prova els coneixements de català dels/les estudiants, que han de lletrejar paraules, identificar barbarismes i altres jocs lingüístics.
L’alumnat ha gaudit de l’experiència, tot i els nervis del directe, i aquest any ha obtingut excel·lents resultats. Sense anar més lluny, l’equip de 2n d’ESO, format pels alumnes Pol Alapont, Sergi Garcia i Rita Utzet, es va proclamar campió de Catalunya, tota una fita.