CONCURS “PICA LLETRES” 2019: TV i RÀDIO

El passat dimarts 26 i dijous 28 de març sis alumnes de 3r d’ESO (Carlota Moreno, Joana Recort, Paula Roig, Èric Ladero, Roger Martín i Sergi Mijana) van participar en el Concurs del Pica Lletres Televisió, un concurs de Produccions Audiovisuals Antàrtida amb la col·laboració de la Xarxa de Comunicació Local de Catalunya i el suport de l’Institut d’Estudis Catalans.

La gravació es feu al Parc Tecnocampus de Mataró i els nostres alumnes van haver de lletrejar diferents paraules en català i resoldre jocs lingüístics enginyosos. L’emissió dels programes serà dijous 2 i 9 de maig a les 21,30h pel canal Mataró Televisió. Després de l’emissió de cada capítol es penjaran els programes a la pàgina web https://mataroaudiovisual.alacarta.cat/pica-lletres. A més, els divendres a les 18h es faran les reemissions dels capítols.

Els nostres alumnes de 3r van tenir el suport i l’acompanyament de quatre alumnes de 2n d’ESO (Tanit Coll, Ona Oliveres, Laura Carbonell i Laura Dolores), les protagonistes del concurs Pica Lletres de ràdio, gravat a ràdio Canet divendres 29 de març.

En la versió radiofònica les alumnes es van posar a prova lletrejant paraules de dificultat creixent, descobrint barbarismes intrusos i afinant l’oïda per respondre un parell de qüestions relacionades amb una cançó del grup català Xiula.

Les emissions seran retransmeses per la ràdio local a partir del mes de maig.

Moltes felicitats a totes i a tots per la gran feina feta!