CONCERT “WECLAP GÒSPEL RAP!”

Després del taller de gòspel realitzat a l’Institut a càrrec de Sònia Moreno el passat 20 de maig, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO va participar, el diumenge 2 de juny, al concert titulat Weclap Gòspel Rap! al Teatre Zorrilla de Badalona.

El projecte de gòspel que han realitzat aquests alumnes es va iniciar el setembre passat quan l’Institut Lluís Domènech i Montaner es va afegir, amb disset escoles i instituts més del Barcelonès, Vallès i Maresme, a fer de cor en una cantata de gòspel amb alumnat de secundària. El projecte ha tingut tan d’èxit que, finalment, durant el mes de maig i juny s’han dut a terme sis concerts amb 1000 alumnes participants.

Sònia Moreno, la ideòloga i directora del projecte va ensenyar les cançons als professors i professores dels instituts qui, després, les van ensenyar als seus alumnes. El resultat ha estat un concert molt participatiu, on les famílies i els alumnes han pogut gaudir de l’espectacle, cantar i ballar a ple pulmó.

El nostre Institut, a més, va tenir l’honor que, en diferents cançons, els solistes protagonistes fossin del nostre centre: Martina Cervantes, Abril Tresseras, Lucas Espinosa, Carla Ruiz, Martí Roig, Noèlia Salvo, Ona Oliveres, Jana Valarezo i Eduard Morales. Així doncs, una banda en directe, uns solistes espectaculars i un cor excepcional format per adolescents han omplert d’alegria teatres de Badalona, Barcelona i Terrassa.

Podeu veure fotos i minivídeos del concert en aquest enllaç.