Clientes al taller!

El passat 25N els alumnes de 2CFGM van presentar els primers estilismes dissenyats i confeccionats en aquest curs. Un projecte molt especial que es va iniciar al setembre.

L’objectiu era conèixer una clienta i fer-li un estilisme a mida; les clientes han estat grans icones del segle xx com ara Lady Di, Joséphine Baker o Marylin Monroe, entre d’altres.

Durant el projecte hem après que la roba ens ajuda a potenciar un missatge, reflectir un caràcter i parlar d’un mateix. El dia de la presentació, després dels nervis, vam fer una taula rodona per parlar, per exemple, sobre les similituds que van viure aquestes dones o els diversos tipus de violència.

Ara ja estem treballant en nous projectes i reptes proposats per Joel Miñana, però mentrestant volem saber la teva opinió sobre els nostres dissenys.

I tu com vestiries les nostres clientes?

A continuació trobareu més informació d’aquestes icones i fotos del dia de la presentació.

Marlene Dietrich

Actriu de l’època daurada a Hollywood.

Disseny de la Doha i el Lluc.

Conjunt format per jaqueta i malles de ciclista. Un estil fort i masculí com les pel·lícules que protagonitzava la clienta.

Maria Callas

Soprano coneguda com La Diva de l’òpera.

Disseny de l’Esther i la Duna.

Vestit estil anys cinquanta amb un to daurat envellit que reflecteix el luxe i el glamur decadent de la seva carrera. Aquest estilisme està acabat amb una estola de pèl sintètic que fa al·lusió a la passió de la cantant pels abrics d’aquest tipus.

Margaret Thatcher

Primera Ministra del Regne Unit i la primera dona en ser líder política del país.

Disseny de la Sara i l’Àlex.

Jaqueta militar inspirada en la guàrdia britànica i brusa blanca de tall imperi amb cinta al coll que emula els mocadors tan característics que portava en públic Margaret Tatcher.

Marilyn Monroe

Actriu de cinema i icona d’estil i sexual dels anys cinquanta.

Disseny de la Dèlia i l’Helena.

Conjunt entallat que accentua les mítiques corbes de l’actriu. Top rematat per un volant frunzit. Pantaló curt de tir alt en tweed de color rosa blush.

Joséphine Baker

Ballarina i vedet de repercussió mundial.

Disseny de la Patro i l’Óscar.

Un estilisme a l’alçada del poder que va tenir Joséphine Baker. Un disseny en crepè setí de color turquesa compost per un top i una faldilla. El top, d’escot paraula d’honor i esquena asimètrica; la faldilla, de cintura baixa i tall sirena.

Diana de Gales

Princesa de Gales.

Disseny de l’Emma i l’Eudald.

Un estil que mostra l’època final de Lady Di, icona d’estil. Un estilisme que transmet dualitat com la de la mateixa Diana: per una banda, la força als mitjans de comunicació amb la faldilla de tub en teixit de pell sintètica i, per l’altra, la delicadesa amb la camisa recta i magenta.

Recordeu seguir els nostres projectes i aventures al nostre instagram (@canetescoladeteixits).