ANEM AL LICEU! “MADAMA BUTTERFLY”

Vint alumnes de l’Institut de diferents cursos van assistir, dimecres 10 de gener de 2019, a l’assaig general de l’òpera Madama Butterfly, de Giacomo Puccini, al Gran Teatre del Liceu (Barcelona). Aquesta sortida forma part del projecte Liceu Jove que el Gran Teatre del Liceu ofereix als alumnes de secundària per assistir a funcions i assajos de la temporada.

Nosaltres vam podeu veure un dels clàssics més dramàtics, una història d’amor incondicional protagonitzada per una jove geisha de Nagasaki que, després de casar-se amb el tinent nord-americà Pinkerton i ser repudiada per la seva pròpia família, és abandonada també pel seu marit. Quan l’oficial retorna casat amb una altra dona occidental, reclama el fill que Cio-Cio-San ha tingut en la seva absència, fet que acabarà per trencar el cor de la protagonista i conduir-la al suïcidi. Un final corprenedor i molt emocionant que va ser protagonitzat per una soprano espectacular.

La propera òpera que ens espera serà al juny, Tosca, també de Giacomo Puccini.