Alumnes d’Arts escèniques triomfen!

La Roser Dresaire és la Dorothy, la protagonista del musical El Màgic d’Oz, que durant tot el Nadal s’ha estat representant al teatre Condal, de Barcelona. La Roser, que en aquest moment fa 2n de batxillerat d’Arts escèniques al nostre institut, es va presentar al càsting i la van seleccionar. Ha format companyia amb l’Elena Gadel,  Mercè Martínez, Jordi Vidal, Robert González, Damaris Aragón, Marc Pociello i Jana Galindo. Una experiència que segur que recordarà tota la vida.

Així mateix en Joan Garcia i la Maria Pañero, de 1r de batxillerat d’Arts escèniques, han format part de l’anunci promocional de TV3 del Nadal.

És una alegria per l’institut i pel Departament d’Arts escèniques, Música i Dansa veure que, en moments tan difícils pel món del teatre i la cultura en general, els nostres alumnes es van obrint camí i poden començar a trobar sortides professionals dins les especialitats que han estudiat aquí a l’institut. Felicitem la Roser, la Maria i en Joan!

Enllaç a l’anunci de TV3