ACTIVITAT FORMATIVA DELS ALUMNES DELS CICLES FORMATIUS

Els alumnes de primer curs del cicle formatiu de grau mitjà de “Confecció i Moda” i els alumnes de primer del cicle formatiu de grau superior de “Patronatge i Moda” vam anar a Mataró, el passat dimecres 28 de novembre, a fer una sortida relacionada amb els continguts treballats a l’aula.

La primera visita va ser a l’empresa de moda de bany DOCOR SL on ens van informar de tot el procés de fabricació d’un producte: disseny, selecció de materials, patronatge, tall, confecció, controls de qualitat, emmagatzematge del producte…

DOCOR (http://www.grupodocor.com) és una empresa que té la seu central a Mataró i que produeix marques de bany de gran qualitat, com “Cris Zarel” i “Avec Plaisir”. Els agraïm que comparteixin amb nosaltres els seus coneixements.

També hem fet un taller al Museu de Can Marfà, museu de referència de la història del teixit de punt a Mataró i comarca. Allà, s’ha fet una reflexió partint de les etiquetes dels productes i una visita a l’exposició permanent del museu.

Per completar la visita, l’alumnat del mòdul de “Moda i tendències”, del cicle mitjà de “Confecció i Moda”, ha realitzat una recerca per Mataró de les tendències d’aquesta temporada.