FESTIVAL DE FOTOGRAFIA DOCUMENTAL #DOCfieldBCN

L’alumnat de 1r de BAT D i E (Escènics) vam fer una sortida a Barcelona, el dilluns 12 de novembre, en el marc de les assignatures de Cultura audiovisual i Fonaments de les arts. La primera part de la sortida consistia en una visita comentada a l’exposició de fotografies “Banned Beauty”. Es tracta d’un treball documental sobre una pràctica execrable al Camerun, on les mares planxen els pits de les seves filles per amagar-ne les formes i intentar evitar així que siguin agredides sexualment. L’exposició forma part del festival de fotografia documental DOCFIELD, que se celebra en diversos espais de Barcelona fins el mes de Desembre.

La segona part de la visita consistia en un treball de camp pel centre de Barcelona. A partir d’unes indicacions molt particulars, els alumnes, per grups, havien de tornar amb 5 imatges específiques que validessin el seu recorregut.

Va ser una sortida molt profitosa i enriquidora per tots.