PORTES OBERTES POSTOBLIGATÒRIA

Jornada de portes obertes de Batxillerat Arts Escèniques

El dissabte 17 d’abril, de 10 a 13h, d’ 11 a 12h i de 13 a 14h, hi haurà la jornada de portes obertes presencial del Batxillerat d’Arts Escèniques, Música i Dansa. Les persones interessades hauran de sol·licitar cita prèvia a través dels següents enllaços:

Dissabte 17 abril 10:00-13:00h Complet
Dissabte 17 abril 11:00-12:00h Sol.licitar cita prèvia
Dissabte 17 abril 13:00-14:00h Complet

Per altra banda, el dimarts 27 d’abril a les 19h hi hi haurà una sessió informativa en línia sobre les altres modalitats de Batxillerat. Us podreu connectar a la reunió a través d’aquest enllaç meet.google.com/ofb-tdoo-zyp.

Jornada de portes obertes Cicles Formatius

Moltes gràcies a tothom.

Ara mateix les inscripcions a les portes obertes presencials estan completes, però aquell mateix dia les pots seguir en directe de 10h a 13h a través del nostre compte d’instagram @canetescolateixits.

El dia 24 d’abril també estarem al xat d’instagram @canetescolateixits per respondre totes les teves preguntes!!! Us esperem!!

El dissabte 24 d’abril, de 10 a 13h, hi haurà la jornada de portes obertes presencial dels cicles formatius de la família Tèxtil, confecció i pell. Les persones interessades hauran de sol·licitar cita a través dels següents enllaços:

Cicle Formatiu Grau Mig: Confecció i moda

Cicle Formatiu Grau Superior: Patronatge i moda

L’alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius que vulgui visitar el centre haurà de venir acompanyat d’una sola persona.

Estudi del moviment i càlcul de velocitats al pati

Aquesta última setmana hem fet una pràctica de cinemàtica amb tot 2n d’ESO, en què hem recollit dades de temps i distàncies recorregudes. Un cop recollides les dades, hem estudiat el moviment que fem caminant i corrent a partir de l’anàlisi dels gràfics posició-temps i, també, hem pogut calcular diferents velocitats. Hem deixat el terra ben ratllat!

Ha estat una activitat diferent, enriquidora, amb què els alumnes han treballat en grup i col·laborat entre ells. Han desenvolupat diferents competències de l’àmbit transversal, del matemàtic i del científic i tecnològic.

DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA

El 21 de febrer és el Dia Internacional de la Llengua Materna proclamat per la UNESCO el novembre del 1999.

La llengua és l’instrument de preservació i desenvolupament del patrimoni cultural que tenim. Per aquest motiu és tan important reconèixer el valor de la diversitat lingüística i cultural i la promoció del plurilingüisme a les aules.

Per tal de commemorar aquesta diada a l’aula, alumnes d’aula d’acollida han realitzat un vídeo amb la seva biografia lingüística.

Clientes al taller!

El passat 25N els alumnes de 2CFGM van presentar els primers estilismes dissenyats i confeccionats en aquest curs. Un projecte molt especial que es va iniciar al setembre.
L’objectiu era conèixer una clienta i fer-li un estilisme a mida; les clientes han estat grans icones del… Llegeix més»

FOCUS ON THE POSITIVES in CHRISTMAS TIME!!!

Des de Cultura i Valors, uns quants alumnes voluntaris de 3r ESO han volgut compartir amb els companys de l’institut el seu treball de l’acceptació i autoconeixement com a eines fonamentals per treballar l’autoestima.

Aquesta assignatura s’imparteix utilitzant la metodologia AICLE ( Aprenentatge Integrat de Continguts en Llengua Estrangera) donant una empenta extra a l’enfocament de la llengua anglesa des des nostre institut i oferint a l’alumnat la oportunitat de comunicar-se i aprendre de manera integral la llengua estrangera. Els alumnes treballen amb material autèntic de Cultura i Valors ètics elaborat per la professora de la matèria i validat pel Departament d’Ensenyament i reben el suport d’una auxiliar de conversa nativa.

ÈXIT AL LICEU DE BARCELONA

El passat 17 de desembre l’alumnat de primer d’ESO va viure un dels moments més màgics d’aquest Nadal: Els Somnis de sorra amb música d’Albert Guinovart.

Un espectacle, organitzat pel Liceu de Barcelona, que ha fet possible que els nostres alumnes  de Música puguin apropar-se a… Llegeix més»

PROJECTE DE SOCIALS: LA TERRA

Durant aquest primer trimestre, amb l’alumnat de 1r d’ESO de Ciències Socials,  hem treballat la Terra acabant les classes amb un projecte de maqueta al voltant de les seves parts i funcions. Per tal d’elaborar aquest projecte hem pogut desenvolupar i valorar diferents competències relacionades… Llegeix més»

Atenció! Ens envaeixen!