FOCUS ON THE POSITIVES in CHRISTMAS TIME!!!

Des de Cultura i Valors, uns quants alumnes voluntaris de 3r ESO han volgut compartir amb els companys de l’institut el seu treball de l’acceptació i autoconeixement com a eines fonamentals per treballar l’autoestima.

Aquesta assignatura s’imparteix utilitzant la metodologia AICLE ( Aprenentatge Integrat de Continguts en Llengua Estrangera) donant una empenta extra a l’enfocament de la llengua anglesa des des nostre institut i oferint a l’alumnat la oportunitat de comunicar-se i aprendre de manera integral la llengua estrangera. Els alumnes treballen amb material autèntic de Cultura i Valors ètics elaborat per la professora de la matèria i validat pel Departament d’Ensenyament i reben el suport d’una auxiliar de conversa nativa.

ÈXIT AL LICEU DE BARCELONA

El passat 17 de desembre l’alumnat de primer d’ESO va viure un dels moments més màgics d’aquest Nadal: Els Somnis de sorra amb música d’Albert Guinovart.

Un espectacle, organitzat pel Liceu de Barcelona, que ha fet possible que els nostres alumnes  de Música puguin apropar-se a… Llegeix més»

PROJECTE DE SOCIALS: LA TERRA

Durant aquest primer trimestre, amb l’alumnat de 1r d’ESO de Ciències Socials,  hem treballat la Terra acabant les classes amb un projecte de maqueta al voltant de les seves parts i funcions. Per tal d’elaborar aquest projecte hem pogut desenvolupar i valorar diferents competències relacionades… Llegeix més»

Atenció! Ens envaeixen!

Els alumnes de 3r d’ESO i els de Ciències Aplicades i Passarel·les de 4t d’ESO, el passat mes de Novembre van ser conscients dels problemes generats per les espècies invasores en el nostre territori. Al llarg dels temps les civilitzacions han augmentat el seu moviment… Llegeix més»

CLASSES AL PATI

Diuen que fins que Nadal no és passat, l’hivern no és començat! Per al músics de 1r d’ESO l’hivern encara no ha arribat i és per això que fem les classes al pati. Esperem que aquest hivern no sigui gaire gelat!!

IMPRO TEATRE MUSICAL

Divendres, 20 de novembre, l’alumnat de 2n BAT d’arts escèniques va participar en el Taller d’improvisació de teatre musical. L’envelat de Vil·la Flora es va convertir en un improvisat teatre, els nostres actors i actrius van esdevenir improvisats personatges en improvisades històries cantant i ballant… Llegeix més»

GÒSPEL “A TOPE”

Dilluns 9 de novembre de 2020 l’alumnat de 2n de batxillerat d’Arts escèniques va poder gaudir del taller de veu-gòspel a càrrec de la Sònia Moreno. Aquesta professional, que porta més de vint anys com a mestra i directora de corals, considera que el cant té un valor terapèutic impressionant, fet que aplica en els seus tallers: “Quan cantem surt la part més autèntica de nosaltres mateixos”.

Després d’un escalfament vocal, la Sònia va començar a preparar cançons de gòspel del musical Sister Act, amb coreografies incloses. Un treball en equip impressionant, ple d’energia i emoció. Aquí en teniu una mostra.

BAT I BRIGHT SIDE

Divendres 9 d’octubre l’alumnat de 1r de batxillerat d’Arts escèniques, música i dansa va poder gaudir d’un taller de percussió corporal a l’institut a càrrec de Lu Arroyo, que ha format part de companyies internacionals tan reconegudes com Mayumana o el Cique du Soleil. Ella és formadora, educadora social, musicoterapeuta, coach en PLN i té un màster en nutrició i salut i un altre en producció i gestió d’events. Tota una crack!
Van ser dues hores de música, ritme i moviment com a font de comunicació, expressió i desenvolupament social i emocional. Tota una experiència duta a terme amb l’energia desbordant de la Lu.
A partir de coreografies de percussió corporal va saber reforçar vincles entre els nois i noies del grup, la concentració i la col·laboració van ser elements indispensables per poder muntar la peça Bright side, de Stay Homas que veureu al vídeo que us adjuntem.