DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA

El 21 de febrer és el Dia Internacional de la Llengua Materna proclamat per la UNESCO el novembre del 1999.

La llengua és l’instrument de preservació i desenvolupament del patrimoni cultural que tenim. Per aquest motiu és tan important reconèixer el valor de la diversitat lingüística i cultural i la promoció del plurilingüisme a les aules.

Per tal de commemorar aquesta diada a l’aula, alumnes d’aula d’acollida han realitzat un vídeo amb la seva biografia lingüística.

Clientes al taller!

El passat 25N els alumnes de 2CFGM van presentar els primers estilismes dissenyats i confeccionats en aquest curs. Un projecte molt especial que es va iniciar al setembre.
L’objectiu era conèixer una clienta i fer-li un estilisme a mida; les clientes han estat grans icones del… Llegeix més»

FOCUS ON THE POSITIVES in CHRISTMAS TIME!!!

Des de Cultura i Valors, uns quants alumnes voluntaris de 3r ESO han volgut compartir amb els companys de l’institut el seu treball de l’acceptació i autoconeixement com a eines fonamentals per treballar l’autoestima.

Aquesta assignatura s’imparteix utilitzant la metodologia AICLE ( Aprenentatge Integrat de Continguts en Llengua Estrangera) donant una empenta extra a l’enfocament de la llengua anglesa des des nostre institut i oferint a l’alumnat la oportunitat de comunicar-se i aprendre de manera integral la llengua estrangera. Els alumnes treballen amb material autèntic de Cultura i Valors ètics elaborat per la professora de la matèria i validat pel Departament d’Ensenyament i reben el suport d’una auxiliar de conversa nativa.

ÈXIT AL LICEU DE BARCELONA

El passat 17 de desembre l’alumnat de primer d’ESO va viure un dels moments més màgics d’aquest Nadal: Els Somnis de sorra amb música d’Albert Guinovart.

Un espectacle, organitzat pel Liceu de Barcelona, que ha fet possible que els nostres alumnes  de Música puguin apropar-se a… Llegeix més»

PROJECTE DE SOCIALS: LA TERRA

Durant aquest primer trimestre, amb l’alumnat de 1r d’ESO de Ciències Socials,  hem treballat la Terra acabant les classes amb un projecte de maqueta al voltant de les seves parts i funcions. Per tal d’elaborar aquest projecte hem pogut desenvolupar i valorar diferents competències relacionades… Llegeix més»

Atenció! Ens envaeixen!

Els alumnes de 3r d’ESO i els de Ciències Aplicades i Passarel·les de 4t d’ESO, el passat mes de Novembre van ser conscients dels problemes generats per les espècies invasores en el nostre territori. Al llarg dels temps les civilitzacions han augmentat el seu moviment… Llegeix més»

CLASSES AL PATI

Diuen que fins que Nadal no és passat, l’hivern no és començat! Per al músics de 1r d’ESO l’hivern encara no ha arribat i és per això que fem les classes al pati. Esperem que aquest hivern no sigui gaire gelat!!

IMPRO TEATRE MUSICAL

Divendres, 20 de novembre, l’alumnat de 2n BAT d’arts escèniques va participar en el Taller d’improvisació de teatre musical. L’envelat de Vil·la Flora es va convertir en un improvisat teatre, els nostres actors i actrius van esdevenir improvisats personatges en improvisades històries cantant i ballant… Llegeix més»