Informació Matrícula PFI

Tota la informació es troba al següent enllaç: Preinscripció 2024-2025 Programes de formació i inserció

contacta’ns pfi_cfgb@ibadia.cat

• Presentació de les sol·licituds: del 2 al 9 de maig de 2024 enllaç
  • Entrevistes d’orientació i valoració: del 2 al 23 de maig de 2024
  • Llistat de sol·licituds amb la puntuació provisional: 27 de maig de 2024
  • Presentació de reclamacions: del 27 de maig al 3 de juny de 2024
  • Llistat de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 6 de juny de 2024
  • Llistat d’alumnes admesos: 1 de juliol de 2024
  • Matriculació: del 2 al 8 de juliol de 2024

Presentació de la sol·licitud de preinscripció (enllaç)

La preinscripció als programes de formació i inserció es fa de manera presencial als centres. Per fer-ho has de seguir els següents passos:

1. Posa’t en contacte amb el centre i demana cita prèvia al telèfon 93 718 75 06 per poder presentar la teva sol·licitud de preinscripció.
    2. Presentat al centre escollit el dia i l’hora que t’han citat.
    3. Omple el formulari de preinscripció amb totes les dades que se’t demanin al següent enllaç . El pots portar imprès i omplert des de casa o ho pots fer al mateix centre.
    4. Indica el llistat ordenat de centres als quals t’agradaria accedir ordenats per ordre de preferència.
    5. Especifica totes les circumstàncies especials que acreditin la teva sol·licitud (residència habitual, si té alguna necessitat educativa específica…).
    6. Adjunta tota la informació identificativa i dels criteris de prioritat que es requereixi. Porta l’original i una fotocòpia.
    7. Entrega la sol·licitud de preinscripció. Un cop presentada la sol·licitud de preinscripció se’t donarà un resguard acreditatiu de la preinscripció.

Recorda: Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne o alumna.

enllaç: El PFI del nostre centre.