Programa de certificació de llengües estrangeres/ FP & EOI together

El nostre centre participa per segon any consecutiu en el programa de certificació de llengües estrangeres. La finalitat és fomentar als centres participants, amb el suport de les Escoles Oficials d’Idiomes, la certificació dels coneixements de llengua estrangera, adquirits pels alumnes de determinats ensenyaments de forma que s’afavoreixi, el progrés del rendiment acadèmic en les llengües estrangeres i la millora de la transparència de les competències adquirides. Els alumnes interessats en certificar el seu coneixement de la llengua poden acreditar-se realitzant un examen oficial reconegut.

També treballem conjuntament amb les Escoles Oficials d’Idiomes per poder oferir als nostres alumnes la oportunitat de gaudir d’una experiència immersiva i de contacte amb la llengua anglesa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *