Tenim un estand a e-Fira Connecta’t a l’FP

L’Institut de Badia del Vallès participa col·laborant a la cinquena edició de la e-Fira Connecta’t a l’FP de Sabadell, que es durà a terme el propers dies 19, 20, 22 i 23 de març de 2021, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat i de la Diputació de Barcelona.

La Fira és un recurs d’orientació al servei dels joves, les famílies i també dels i les professionals dels centres, que enguany té molt sentit, després d’un llarg any de pandèmia, per a mantenir la igualtat d’oportunitats i evitar l’abandonament escolar prematur.

En aquest sentit, i per a millorar els processos d’informació, inscripció i comunicació de l’esdeveniment, organitzem una jornada preparatòria prèvia que s’adreça a tutors i tutores de 4t d’ESO, orientadors i orientadores, coordinadors i coordinadores pedagògics dels centres de secundària, batxillerat, formació professional i escoles d’adults dels 14 municipis del Consell de la Formació Professional de la Conca del Ripoll i la Riera de Caldes.

La Jornada tindrà lloc el dia 5 de març, de 12 a 13:15 h, en format virtual.

Podeu descarregar el programa aquí i fer la inscripció a l’enllaç següent inscripció.

La sessió estarà acompanyada per la ponència sobre el context actual de l’orientació en pandèmia a càrrec de D’EP Orientació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *