Sant Jordi: cultura, llibres i teatre.

Divendres passat vam celebrar Sant Jordi en una jornada cultural ben especial. Al matí, al pati de l’institut es va fer el repartiment de premis del 12è Certamen literari Joan Maragall, en la categoria escolar. Amb la presència del jurat i amb música en directe de saxo, s’han llegit els poemes i les narracions premiades de cada curs i s’han donat els premis per a l’alumnat finalista i guanyador. La lectura expressiva de les obres ha anat a càrrec de Maria Cullell i Joan Garcia. També s’han donat premis als pseudònims més originals i a l’alumnat guanyador dels book-trailer de secundària.

Després, tot l’alumnat de l’institut s’ha situat al pati fent la forma de l’arbre, símbol del nostre centre. Un dron s’ha encarregat de fer les fotografies aèries mentre tot l’alumnat estava ben situat omplint el tronc, arrels, branques i fulles.

A la tarda, hem tingut una representació de la llegenda de Sant Jordi amb diferents famílies com a actrius i actors al teatre Centre. L”alumnat d’educació infantil, cicle inicial i 3r de primària ha trobat molt divertit veure’ls a l’escenari!

Aquí teniu algunes fotos de Sant Jordi: