Menjador escolar

El servei de menjador està gestionat pel Consell Comarcal del Ripollès. L’empresa que ofereix el servei de càtering és EUREST CATALUNYA S.L.U. Aquest servei estarà obert a tot l’alumnat del centre de 12:30h a 15:00h.

Els preus establerts per aquest curs 2022-23 són els següents:

• El preu del cobert pels alumnes fixos serà de 5,92€/dia
  • El preu del cobert pels alumnes eventuals serà de 6,51€/dia

Per qualsevol dubte i/o aclariment sobre el dia a dia, poseu-vos en contacte amb el Coordinador del servei:

• Carles Rico “Catxo”. Tel. 633 28 59 03

Per qüestions administratives (inscripció, actualització de dades i altres) podeu dirigir-vos a

• Consell Comarcal del Ripollès. Tel. 972 70 32 11.

IMPORTANT:

• Cada alumne/a cal que porti 2 tovallons de roba nets de casa cada dilluns, a més del seu raspall i pasta de dents. Es recomana marcar el tovalló amb el nom i cognom de l’alumne/a. A mitja setmana es farà canvi de tovalló i el divendres es retornaran a casa per rentar-los.
  • És imprescindible la inscripció al Consell Comarcal mitjançant la complementació del formulari i full de dades bancàries tramès (també per a l’alumnat sol·licitant d’Ajut de menjador).
  • Es fa del tot necessari i imprescindible que el primer dia d’escola l’alumnat amb alguna intolerància i/o al·lèrgia alimentària entregui al tutor/a, el Certificat mèdic actualitzat que ho acrediti.
  • Es considerarà usuari fix aquell que faci ús de menjador mínim 3 cops per setmana. Quan un alumne/a fix utilitza el servei menys de tres dies passarà a ser eventual, i per tant, el preu que se li aplicarà serà el d’alumne eventual.
  • L’alumnat que no utilitzi el Servei de menjador caldrà que avisi el coordinador abans de les 10h del matí. En cas contrari, es cobrarà l’assistència.