Visca la Festa Major de l’IE Mestre Andreu!

Avui estem de Festa Major a l’IE Mestre Andreu.

Cap a dos quarts de nou, tot l’institut hem sortit en cercavila pels carrers de Sant Joan. Desenes de flabiols, timbals i algunes gralles anaven tocant peces tradicionals per animar els carrers i fer ballar la geganta Joana. Quan hem arribat a l’escola, s’hi ha afegit l’alumnat de primària i fent gresca i xivarri hem arribat a la plaça Major, on encara hem seguit fent gresca.

Seguidament hem començat la Fira amb 6  proves repartides pel pati, pel carrer i per l’escola. Cada grup estava format per alumnat de diferents cursos, i anava passant per cada prova, tot esmolant les seves habilitats: punteria, rapidesa, cantar, estirar la corda…

A darrera hora, tant a primària com secundària, el final de festa ha consistit en un ball al pati amb DJs de màxima categoria, posant tot tipus de cançons i fent ballar d’allò més.

Bones vacances de Setmana Santa a tothom!