Sant Jordi 2024!

Un any més, hem celebrat el Sant Jordi posant la cultura al centre de la diada.

D’aquesta manera, tot l’alumnat de primària i secundària ens hem trobat a la Plaça Major del poble per celebrar el certamen literari Joan Maragall. Amb el jurat presidint l’escenari, hem anat llegint els diferents textos premiats de cada curs, des de 1r de primària fins a 4t d’ESO, hem entregat premis a l’alumnat guanyador i també hem donat un petit detall als pseudònims més originals.

En motiu del centenari d’Àngel Guimerà, l’alumnat de 4t, que va presentar l’acte, va preparar una escenografia i uns diàlegs inspirats en la vida i obra d’aquest autor tan important en la literatura i la cultura catalanes.

Després l’alumnat de primària ha anat cap a l’escola, i el de secundària s’ha dirigit al passeig per fer la lectura en veu alta de textos prèviament seleccionats.

A la tarda, l’alumnat de primària ha pogut gaudir d’una divertida obra de teatre sobre la llegenda de Sant Jordi actualitzada.