Comissió mediambiental

Amb l’objectiu de dissenyar tot un seguit d’actuacions per millorar el funcionament del centre a nivell mediambiental i de millora dels hàbits saludables, el curs passat 2021-22 vam crear la Comissió mediambiental de l’IE Mestre Andreu. Aquest primer curs vam focalitzar les actuacions en aspectes com la reducció de residus i el seu correcte reciclatge i de l’alimentació saludable. Aquesta Comissió es reuneix de manera periòdica per anar articulant activitats diverses i valorar-ne l’aplicació.

Aquesta  Comissió està integrada per representants de les famílies, de l’alumnat, de l’Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses, del professorat i de l’equip directiu, per tal de treballar de manera coordinada i efectiva.

Aquest nou curs 2022-23 continuem treballant. Hem iniciat les classes amb l’ús de tovallons de roba i la higiene dental a les hores de menjador (escola). A l’ESO, tot l’alumnat disposa d’un “porta entrepans” (Boc’n’Roll).