Visita a Ràdio Sabadell de comunicació audiovisual

El passat dia 13 de febrer, amb motiu del Dia mundial de la ràdio, Ràdio Sabadell ens va convidar a participar en el seu programa Al matí, amb la Raquel Garcia. L’alumnat de comunicació audiovisual de 1r de batxillerat hi vam anar en representació de tots els alumnes que participen en la ràdio del centre.

Va ser una experiència molt enriquidora perquè ens va permetre conèixer en viu com es treballa en una ràdio professional. Alguns vam passar una mica de nervis pel fet de sortir en directe, altres ens vam sentir com peix a l’aigua, però a tots ens va agradar molt.

Només d’arribar vam veure els estudis i ja ens van impressionar. Després de l’entrevista, el Sergi ens va fer una visita a les instal·lacions; la concentració i l’ambient que vam veure a la zona on treballen els redactors ens va impactar.

Tot el personal que ens va atendre va ser molt amable i ens va semblar que hi havia molt bon ambient. Algunes de nosaltres ja ens veiem allà treballant!