Festa de Carnestoltes també per la tarda

El passat divendres dia 17 de febrer, com cada any a l’institut hem celebrat la tradicional Festa de Carnestoltes. Però la gran novetat d’enguany ha estat que per primera vegada també s’han organitzat activitats especials per als alumnes que venen al centre en el torn de tarda. Concretament per a tots els alumnes de tarda dels Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior, PFI i IFE.

La tarda ha començat com un dia normal, donat que les dues primeres hores han estat lectives, però a partir de les 17:20 hores, tot ha canviat. Els alumnes han disposat d’una aula assignada per canviar-se i col·locar-se amb comoditat les seves disfresses, la consigna era que a partir de les 17:45 hores, tots ens havíem de trobar al gimnàs del centre a fer xerinola i a lluir la millor disfressa!

Així ha estat, les disfresses han sigut molt variades, hem tingut diables, pirates, súper Màrius, pikachus, personatge manga, policies, mossos d’esquadra, astronautes, francesos, el senyor de la pluja, ratolins, superherois, la guineu, cavallers medievals, professors, i fins i tot un fantasma …

Els alumnes s’han divertit d’allò més fent bromes, ballant, desfilant i escollint per votació popular les millors disfresses. A la festa s’han sumat molts docents, fet que els ha permès establir una relació diferent de la que tenen diàriament al centre amb els alumnes.

La festa ha estat tot un èxit, els alumnes del Departament Gràfic (tant 1r i 2n de Grau mitjà de Preimpressió digital, com 2n de Grau Superior de Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia) s’han engrescat i han participat activament de l’acte.

Activitats com aquestes afavoreixen la convivència i serveixen per trencar una mica la pressió a què diàriament es veuen sotmesos els alumnes en l’àmbit acadèmic. Amb aquesta festa de Carnestoltes s’han pogut relaxar per una estona, per tornar amb més ganes al centre a continuar els seus estudis.