Videoresum 1r Torneig Tennis Taula

El passat dilluns dia 19 de desembre l’alumnat de Guia en el medi natural i de temps de lleure de l’Institut Agustí Serra i Fontanet va organitzar un torneig de tennis taula per al professorat del centre.

En el següent vídeo us mostrem un resum de les millors jugades del 1r Torneig Tennis Taula que van protagonitzar docents del nostre institut. La competició va ser molt disputada i la final, molt emocionant.

Esperem que el gaudiu força i gràcies a tothom per participar!

Fins a la propera edició!

1. Sergi Escriu Autor de l'article

Moltes gràcies Vicente, l’alumnat de GN i Lleure estarà encantat de les teves paraules i ja hi podeu comptar!!!
    Fins aviat i bones festes

Gràcies a vosaltres!!!