Sortida tutorial de Cohesió del CFGS d’Administració i Finances

El passat divendres 16 de desembre va tenir lloc la 1a Sortida tutorial de Cohesió del CFGS d’Administració i Finances, a l’àrea de Sant Julià (Sabadell).

Aprofitant la bona sinergia que l’equip docent ha detectat, durant el primer trimestre del curs, entre els nostres grups de 1r i 2n de grau superior, vam decidir gaudir d’una jornada plena activitats lúdiques elaborades per l’alumnat de primer al mòdul M04 de Recursos Humans i Responsabilitat Social Corporativa. Aquestes activitats anaven encaminades a reforçar el treball en equip, la bona comunicació i l’assertivitat, trets fonamentals en el seu perfil professional.

Aquestes activitats vam estar precedides per un dinar de germanor, compartint àpats amb un bon ambient entre el professorat i l’alumnat del cicle.

Va ser la millor manera de tancar un primer trimestre on s’ha treballat molt i s’han complert objectius!