Torneig Tenis taula professorat 19/12/22

L’alumnat de Guia en el medi natural i de temps de lleure de l’institut Agustí Serra i Fontanet, ha organitzat un torneig de tenis taula per al professorat de l’institut.

Es durà a terme el dilluns 19 de desembre a l’hora del pati. D’11.00 h a 11:30 h en format parelles.

També cal dir que l’organització del torneig s’engloba dins el projecte de Síntesi de l’alumnat, que gràcies al treball i competències d’emprenedoria, organitzen activitats com la que presentem.

La darrera setmana de classes abans de les vacances, ja tenim ganes de fer gresca. El professorat demostrarà entusiasme competint de manera lúdica amb aquest torneig organitzat.

Tothom i és convidat, i esperem que us ho passeu molt bé!