1r CFGS Ensenyament i Animació Socioesportiva participa al “Capaços de tot”

Aquest dilluns 19 de desembre l’alumnat de 1r del Grau Superior d’EAS (Ensenyament i animació socioesportiva) ha col·laborat amb el Consell Esportiu de Sabadell, en la primera trobada esportiva nadalenca “Capaços de tot” que està adreçada a l’alumnat de les Escoles d’Educació Especial de Sabadell.

La jornada s’ha dut a terme al Pavelló Sud i la vintena d’alumnes de l’Agustí Serra han ajudat a l’organització en dinamitzar i acompanyar les activitats que es portaven a terme. El nostre alumnat ha acompanyat els quatre grups de les escoles Xaloc i Xalest al llarg de dues hores, on han dinamitzat tallers de circ, futbolins gegants, castells inflables, balls, estacions de maquillatge, circuits d’hoquei, etc. D’aquesta experiència s’han endut un aprenentatge significatiu on han pogut aplicar molts dels continguts que es treballen a diferents mòduls del Cicle.

L’experiència ha estat un èxit tant pel Consell organitzador com per part dels nostres alumnes i, per tant, esperem repetir l’any vinent!