Punt de llibre de Sant Jordi CFGM de Preimpressió digital 2024

VOTACIONS TANCADES

Dins de les activitats per a la celebració de Sant Jordi, l’alumnat de 1r de Grau mitjà de Preimpressió digital ha organitzat la IV Edició Concurs del Punt de llibre amb l’objectiu d’escollir el nou punt de llibre del Sant Jordi d’enguany entre tota la comunitat educativa de l’institut.

Aquest any voteu dues categories: la dels punts fets en digital i els punts fets dibuixant a mà.

Escollirem el punt guanyador de cada categoria i seran impresos per donar-los el dia de Sant Jordi a tot el professorat i personal PAS i els que sobrin quedaran per ser repartits a la biblioteca i a consergeria.

Us animem a votar!

Teniu de temps fins al dimarts 16 d’abril a les 20.00 h i podeu fer-ho de dues formes:

• Presencialment, a la sala del professorat, on disposeu d’urnes i de les butlletes pertinents.
  • Telemàticament, a través de l’enllaç del formulari que hi ha al principi de l’article.

PUNTS DE LLIBRE DIGITALS
PUNTS DE LLIBRE FETS A MÀ