Cercles d’experiències per avançar – 2024

Divendres 12 d’abril, a la biblioteca, les/els exalumnes del nostre institut van fer una xerrada sobre les seves experiències a la Universitat i als Cicles formatius, dirigida a l’alumnat de 2n de Batxillerat.

En aquesta trobada, hi eren presents: Erlan Dionisio i Noelia Oriolo (estudiants de Dret a la UAB), Marina Cantó (alumna d’Estudis Literaris a la UB), Alba Budía (alumna del CFS d’Arts Gràfiques), Marina Soriano (alumna de Física a la UAB), Lucía García (Estudiant de Biologia a la UAB), Joan Funes (estudiant d’Arquitectura a la UPC) i Cristian García (alumne d’Antropologia a la UAB). No només es tracta de compartir el ritme dels estudis, molt diferent del Batxillerat, sinó també les seves vivències universitàries: la necessitat d’autogestió, d’autonomia, responsabilitat i constància, gaudint de les noves relacions i experiències socials.

Com a professora i coordinadora de biblioteca, m’he adonat de la importància que té per a aquest alumnat la dedicació del professorat i com valoren el seguiment proper que fem al nostre institut. L’organització d’aquestes trobades des de la coordinació de Batxillerat és molt valuosa per construir diàlegs, compartir experiències i generar unes altres noves.