L’ex-jugador del FC Barcelona Oleguer Presas i l’escola de Futbol la Caserna ens venen a veure!

Des del mòdul d’esports col·lectius del cicle formatiu d’Ensenyament i animació socioesportiva hem iniciat una col·laboració amb l’escola de Futbol la Caserna, que transmet una manera ben diferent d’entendre l’esport del futbol tal com el coneixem. L’Oleguer Presas, com a representant, ha fet una intervenció que ha originat un debat sobre com ha de ser la iniciació esportiva.

Es proposa un model amb una càrrega molt més important de valors, d’igualtat, d’oportunitats per a tothom i, en definitiva, un esport més inclusiu.

La col·laboració la iniciarà l’alumnat de segon curs i suggerirà intervencions, tasques i planificacions centrades en la filosofia de l’entitat.

Acabem amb la pregunta: Com ha de ser l’esport en la infància?