Inaugurem el Pati Simpàtic a l’ESO

Dinamització de patis a l’ESO!

A l’Agustí Serra inaugurem el Pati Simpàtic a l’ESO. Aquest curs, des de Guia en el medi natural i de temps de lleure, hem començat a desenvolupar un nou projecte d’empresa d’activitats de lleure. En concret, una d’aquestes consisteix en la dinamització de patis en el lleure educatiu.

L’objectiu és doble; per una banda, volem que l’alumnat de l’ESO faci una sèrie d’activitats que poden resultar molt beneficioses, com ara activitat física, esports, danses, jocs de taula, torneigs, escacs, etc.; per altra banda, valorem que l’alumnat de GMN i LLEURE dugui a terme una experiència real, de creació d’activitats en el lleure i el medi natural, basada en pràctiques relacionades amb el terreny laboral. Per tant, que l’alumnat del cicle es vegi immers en la creació de recursos i factors que augmentin l’emprenedoria per resoldre tota mena de problemàtiques, conflictes i, en general, situacions pròpies del  món empresarial. A més, tot això desenvolupat en un ambient de “coworking methodology“, on el treball de consens i de grup resulta crucial i real.

Estem preparant-nos pel món laboral i professional. No us ho perdeu!