L’Agustina bufa les 40 espelmes amb 2n ESO i CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva

Amb motiu de l’any de celebració del 40è aniversari del centre, l’alumnat de 1r i 2n d’Ensenyament i Animació socioesportiva està preparant un vídeo commemoratiu.

Per l’escena de bufar les espelmes, la nostra mascota Agustina ha comptat amb l’ajuda de l’alumnat de 2n d’ESO i algunes de les seves tutores. L’alumnat d’ESO va seguir totes les consignes donades per l’alumnat del CFGS (Cicles formatius grau superior) EAS (Ensenyament i Animació Socioesportiva) i van actuar com a veritables professionals de l’escena.

Hem d’agrair també la feina que estan fent l’Edu i els estudiants en pràctiques Carla i Iker de MolaTV que estan duent a terme les tasques de gravació i posteriorment editaran les imatges.

Segur que el vídeo quedarà molt bé gràcies a la paciència i saber fer de totes les persones implicades.

Gràcies!