La família d’Activitats Físiques i Esportives (GM i GS) participa activament a la Fira FP

Els alumnes del cicles formatius de la família d’Activitats Físiques i Esportives (GM i GS) participen activament a la Fira FP

Tasques dutes a terme per alumnat/professorat de la família d’Activitats Físiques i Esportives:
    1. Ball a l’escenari exterior: 3 cops durant dijous i divendres amb nombrós públic i més de 90-100 persones en alguna passada!
    2. Xerrades GM-GS amb la sala al 100% d’ocupació (més de 300 persones)
    3. Explicació a alumnat i interessats sobre els diferents temes tractats per tota la Fira (dins i fora)
    4. Repartiment de tríptics i codis QR amb enquesta informativa per tota la Fira (dins i fora)
    5. Dinamització dins la Fira per a explicar el cicle amb LA JOELETTE: un instrument de mobilitat per a persones amb paràlisi cerebral (dels únics centres a l’Estat que en disposem d’un en propietat i, per tant, un fet diferencial i d’inclusió real 100%)