Xerrada de la CREU ROJA a 2n CFGS Administració i Finances

Autora: Mònica Sánchez

Aquest curs, en el mòdul de Projecte Empresarial, al nostre alumnat de 2n CFGS Administració i Finances, els hi hem plantejat una pregunta basada en una necessitat real “Com arribar a final de mes?”.

L’objectiu del professorat que coordinem aquest mòdul és ajudar-los a pensar projectes que puguin donar resposta a aquesta necessitat que cada vegada és més real i més propera. L’actual situació econòmica fa que moltes famílies no puguin arribar a final de mes i volem que els puguin donar eines factibles per alleugerir aquest pes.

El passat 6 d’octubre, la Creu Roja de Sabadell va venir a realitzar una xerrada per explicar la seva gran tasca i per apropar-nos a la situació socioeconòmica de les famílies de Sabadell. Aquesta visita va tenir la finalitat de conèixer la realitat social i les necessitats econòmiques dels futurs usuaris i usuàries de les empreses que crearan els diferents grups de treball.

Gràcies al Xavi i a la Montse per la seva col·laboració i a l’alumnat pel seu interès en aquest nou concepte de projecte empresarial!