1r i 2n CFGM d’Activitats Comercials visiten el Centre de Promoció Empresarial Fira Sabadell

El passat dilluns 13 de febrer, els alumnes de 1r i 2n curs de grau mitjà d’Activitats Comercials van fer una visita guiada pel Centre de Promoció Empresarial de Sabadell. L’Eduard Juanes i l’Eva Jiménez van explicar les diferents funcions que realitza aquest organisme i l’alumnat va tenir l’oportunitat de conèixer el cas de l’estudi creatiu Black Milk i The Rootsons, projectes que forma part del seu viver d’empreses.

Ha estat una experiència molt enriquidora, ja que els estudiants han pogut parlar directament amb els seus fundadors i saber detalls relacionats amb l’emprenedoria i el procés de creació d’un negoci des del seu l’inici.

Agraïm la dedicació de l’organització Vapor Llonch i el seu esforç per oferir al nostre alumnat l’oportunitat d’apropar-los a la realitat empresarial que ens envolta.